עברית English German 

 









Skype Me™!





 

 


הדרך שלנו

 

לאחר שנים של עבודה אינטנסיבית בעריכת דין בתחומים שונים ומגוונים, הקמנו בשנת 2006, את המשרדים שלנו בהם אנו נותנים, שירותים משפטיים ברמה גבוהה ובאופן אישי בתיקים בהם מתעוררות סוגיות משפטיות סבוכות בנושאים רבים יחד. 

גישתנו היא לצאת מן המשרד הממוזג ולעשות את המרחק הדרוש לחפש פתרון ללקוח, לחפש עדים, לחפש מומחים, לחפש מסמכים. לא נחסוך מאמצים אישיים, נהפוך כל אבן בניסיון למצוא מזור ללקוח. 

נשקול את כל השיקולים, נתלבט יחד עם הלקוח כיצד להציג באופן מיטבי את עניינו להשגת התוצאה הטובה ביותר עבורו.

המשרדים שלנו פועלים כיום בסביבה "ללא נייר" כאשר כבר בשנות ה- 90 המוקדמות הקדמנו ועשינו שימוש בכלים הטכנולוגיים שהומצאו באותה עת, לסייע בניהול ההליך המשפטי. 

כך מתאפשר מתן מענה לצרכי הלקוח בכל שעות היממה ומכל מקום בעולם, ביעילות המרבית. ראה  בדף "צור קשר". 

ללקוח עותק מלא של כל הפעולות שנתקיימו בעניינו ויקבל הסבר מפורט כיצד לקטלג אצלו את המסמכים ע"מ להבטיח כי תהיה לו שליטה מלאה בהליך המתנהל בשקיפות מלאה בעניינו.

ביכולתינו ליתן שירותים משפטיים מלאים בשפות עברית,אנגלית וגרמנית ברמה של שפת אם.

לפי הצורך, אנו נעזרים באנשי מקצוע מעולים בתחומי התמחות שונים, עימם נוצרו יחסי עבודה קרובים במשך השנים. כך מובטח ללקוח כי עניינו ייבחן על כל היבטיו וכי עורכי הדין ישקלו את כל השיקולים כיצד להציג את עניינו של הלקוח בדרך המיטבית. 

בהתנגשות האינטרסים שבין הפרט לבין השלטון, אנו ניצבים לצד האדם הפרטי המבקש לעמוד על זכויותיו הפרטיות אל מול השיקולים הציבוריים שעומדים מנגד. 

אנו עושים כל מאמץ להקדים את היריב בביצוע פעולות במועד המוקדם ביותר ולא מהססים לנקוט בפעולות מהירות.

עם זאת אנו מקדשים גם את רעיון הגישור ומציאת פתרון יצירתי להביא לסיום הסכסוך המשפטי בדרכי נועם כאשר לנגד עינינו מכלול האינטרסים של הלקוח לתועלתו. 

בעידן זה בו כלכלות העולם נאבקות על המשך קיומן במתכונת הנוכחית והאפשרות לשמר את ההון שנצבר בעמל רב, הפכה לקשה ומורכבת, עדים אנו להפיכת הזירה המשפטית הפרטית לתוססת יותר, מאיימת יותר, משתנה ללא הרף ומציבה בפני האדם הפרטי שנכנס לזירה זו, אם ברצונו ואם בעל כורחו, אתגרים משפטיים מסובכים בקשר לזכויותיו וחובותיו.

בזמנים שכאלה, מומלץ להשקיע את המאמץ העילאי להבטיח כי ייעשה הניסיון הטוב ביותר להשיג את התוצאה הטובה ביותר ללקוח בזירה המשפטית. 

אנו נעשה כל שביכולתנו לסייע ללקוח בזירה מורכבת זו, לשמור עליו מפני הסיכונים ולהגיע עימו לחוף מבטחים. 

 

לייבסיטי - בניית אתרים