עברית English German 


צור קשר

 

כתובת למשלוח דואר:
רח' אהוד מנור 6 נתניה
טל: 972-9-9748887 | פקס: 972-53-7943208

דוא"ל:
j@pw-law.co.il

משלוח הודעה באמצעות האתר:
בעידן המודרני רצוי לשאוף לעבודה בסביבה "ללא נייר". על כן מומלץ כשיטת עבודה, לסרוק את המסמכים העיקריים נשוא פנייתך לקבצים אלקטרוניים.ניתן לפנות אל עורכי הדין באמצעות משלוח הודעה תוך מתן פרטים מלאים ומדויקים ותוכל/י לקבל מענה לפנייתך במהירות האפשרית.

 
 לפני משלוח פנייתכם, נודה אם תעיינו ב"הצהרת הפונה"
 ובתנאי השימוש באתר...

 

תנאי שימוש

 
הפרטים הנמסרים על ידי לעיל הינם נכונים. אני מסכים/מה כי מי מעורכי הדין ישיבו לפנייתי זו באמצעות מסר אלקטרוני לכתובת דוא"ל שמסרתי. ידוע לי כי אין חובה על עורכי הדין לקבל עניין כלשהו לטיפולם והדבר תלוי בהסכמתם המפורשת במסמך מראש ובכתב. אין במשלוח דואר אלקטרוני אל משרדי עורכי דין, או באמצעות אתר זה או בקבלת דואר ממנו, כדי ליצור יחסי עורך דין-לקוח בין השולח/הנמען לבין עורכי הדין. השולח/הנמען מוזהר גם, כי דואר אלקטרוני אינו בטוח שכן ההודעה עלולה להתגלות לאנשים או לצדדים אחרים. האמור לעיל תופס גם ביחס לצרופותיה של הודעת דואר אלקטרוני.
 
בנוסף אני מצהיר ומאשר/ת בזאת את תנאי השימוש באתר זה כדלקמן:
המידע המוצג באתר זה ובאתרים המקושרים אינו בא במקום ייעוץ מקצועי וייתכן ואינו מעודכן. עורכי הדין ו/או עובדיהם, לא ישאו בכל אחריות שהיא לכל תוצאה, ישירה או עקיפה, של השימוש שיעשה במידע באתר זה או באמצעותו או באתרים אחרים אליהם הוא מקשר.

השימוש באתר זה כפוף לדין הישראלי בלבד ולא אעשה שימוש לא חוקי במידע ו/או בכל פרט הקשור לאתר זה ו/או לאתרים אחרים אליהם הוא מקשר בצורה ישירה ו/או עקיפה.

 
שכר טרחה:
העיון בפנייתך ובמסמכים שהועברו לא יהיה כרוך בתשלום מצידך אלא אם הוסכם אחרת מראש ובכתב. הסכם שכ"ט מפורט ייקבע לפני תחילת הטיפול.
 
זכויות יוצרים: כל הזכויות שמורות לעו"ד יוסף וינראוך.

חזרה למשלוח הודעה


 


 
 
לייבסיטי - בניית אתרים